loading...
جزیره ی دانلود
تبلیغات





اظلاعیه
برخی از لینک ها و مطالب برای سایت باشگاه خبرنگاران میباشد
علی رضا عباس زاده بازدید : 122 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی بسیار جذابی را برای دانلود قرار دادیم،اسم این بازی Finders است که در ادامه ی این مطلب این بازی را به شما معرفی خواهم کرد.

Finders – یک بازی هیجان انگیز و زیبا به سبک DASH است.در این بازی ماموریت شما جستجو و یافتن یک قهرمان در یک فضای بی رحم است.طبق شواهد سوژه مورد نظر توسط نیروی اهریمنی به دام افتاده است.در این راستا بایسته است که خود را آماده یک نبرد بزرگ کنید.باید کارگرانی را برای گردآوری منابع اولیه گماشته و پس از فراهم آوردن نیازهای نخستینی انسان برای بقا در بیابان ، مانند آب ، غذا و مسکن شما نیازمند استخراج طلا خواهید بود.پس آماده سازی و تربیت و مجهز ساختن رزم آوران خود را در آستانه نبرد با نیروی اهریمنی خواهید دید. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 96 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود نرم افزاری به نامScreensaverFantastic Space Travel که نرم افزاری جذاب برای صفحه نمایش است را برای دانلود آماده کرده است.

اگر به دنبال یک محافظ صفحه یا همان اسکرین سیور فوق العاده زیبا هستید، دریچه این نرم افزارScreensaverFantastic Space Travel را پیشنهاد می کند.

 این نرم افزار کاربردی می تواند در زمان استراحت رایانه شما، زیبایی خاصی به آن ببخشد.موضوع این اسکرین سیور یک سفر فوق العاده فانتزی به فضا و نمایش اجرام آسمانی است. هم اکنون می توانید این برنامه رااز ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 82 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی اکشن و زیبا به نام RICE of the TRIAD آماده ی  دانلود قرار دادیم که در ادامه ی این مطلب این بازی زیبا را به شما معرفی خواهم کرد.

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

((دانلود در ادامه  مطلب))

علی رضا عباس زاده بازدید : 98 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست جزیره ی دانلود نرم افزاری محبوب در خصوص نرم افزار های مرورگر وب بدون هیچ کپی برداری آماده ی دانلود قرار داده که اسم این نرم افزار Opera است که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

 Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم جزیره ی دانلود پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 162 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست جزیره ی دانلود نرم افزاری محبوب که همه ی شما آن را می شناسید آماده ی دانلودقرار داده است که می توانید آخرین نسخه ی آن  را از ادامه مطلب دانلود کرده ولذت ببرید.در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از جزیره ی دانلود دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
سلام به همه ی باز دیدکنندگان بسیار عزیز لطفا خودتون رو در این سایت عضو کنید و من را در نویسندگی یاری فرمائید ممنونم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب و گرافیک وب چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 433
  • بازدید ماه : 1,106
  • بازدید سال : 5,320
  • بازدید کلی : 35,108
  • کدهای اختصاصی