loading...
جزیره ی دانلود
تبلیغات





اظلاعیه
برخی از لینک ها و مطالب برای سایت باشگاه خبرنگاران میباشد
علی رضا عباس زاده بازدید : 77 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود آموزش روت کردن گوشی های اندرویدی به صورت واضح و%  100 عملی را برای شما قرار دادیم.

گوشی هوشمند خود را روت کنید، تا به فایل های سیستمی آن دسترسی پیدا کنید، این فایل ها اجازه تغییرات در گوشی را به شما می دهند.

در این گزارش از سلسه آموزش های اندروید، قصد آموزش روت کردن گوشی به صورت اتوماتیک و دستی را داریم. اما اگر نمی دانید روت و کاربردهای آن چیست متن زیر را بخوانيد:

روت کردن گوشی های اندروید برای دسترسی به فایل های سیستمی گوشی است، که دسترسی به این فایل ها به ما اجازه می دهد تا بتوانیم با تغییر آن ها و استفاده از یک سری کدهایی تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنیم و همچنین برای ریختن فونت و یا نصب فارسی ساز و برخی از نرم افزارها باید گوشی حتما روت باشد.

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 146 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود  نرم افزاری جالب و کاربردی را برای دانلود آماده کردیم اسم این نرم افزارInvestintech Sonic PDF Creator است که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

 

Investintech Sonic PDF Creator مبدلی قدرتمند و فوق العاده می باشد که با آن می توانید سندهایتان را به PDF تبدیل کنید.

 

با توجه به این که امروزه PDF یکی از رایج ترین فرمت های در انتقال و جا به جایی و به طور کلی اسناد به شمار می رود تبدیل به این فرمت یکی از مواردی است که بیشتر کاربران شاید حداقل یک بار با آن سرو کار داشته اند. برای نمونه وقتی کاربری قصد جا به جایی یک سند با فرمت خاص را دارد مجبور است که همان نرم افزار را دقیقا در سیستم مبدا هم نصب کند و این احتمال هم وجود دارد که بازهم اصل سند ساخته شده با تغییراتی رو به رو شود اما با تبدیل به فرمت PDF دقیقا اصل سند باقی خواهند ماند.

 

Investintech Sonic PDF Creator نرم افزاری است که توانایی تبدیل فرمت های مختلف را به PDF دارا بوده و به واسطه همین قابلیت مهم می تواند فوق العاده مفید باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و نصب سریع هم دو قابلیت دیگر این ابزار را تشکیل می دهند. امنیت بالا در تبدیل اسناد، امکان تکه تکه کردن به چند صفحه مجزا یا چسباندن صفحات مختلف برای داشتن یک سند واحد و سازگاری کامل با نرم افزارهای موجود در بسته Office هم از خصوصیاتی هستند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. Investintech Sonic PDF Creator توانایی سازگاری با بیش از 300 نفر تحت ویندوز را داراست و به نظر می رسد این تعداد نرم افزار رایج مطمئنا خواسته های هر کاربری در زمینه تبدیل کاملا پاسخگو باشد.لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 82 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (2)

در این پست از جزیره ی دانلود اینبار به سراغ بررسی پنج گوشی قوی و لمسی پرداختیم که در ادامه ی این مطلب این پنج گوشی را به شما معرفی خواهم کرد.

اگر مي خواهيد از بين برند هاي معروف بازار گوشي هاي هوشمند يكي را انتخاب كنيد اين اينفوگراف را مشاهده كنيد.

 بازار گوشی‌های هوشمند میزبان 5 محصول پرفروش‌ است. اگر نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید این اینفوگرافیک به شما کمک خواهد کرد.

علی رضا عباس زاده بازدید : 96 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی استراتژیک و جذابی را برای دانلود قرار داده ایم،اسم این بازی CITADELS است که در ادامه ی این مطلب این بازی جذاب را برای شما معرفی خواهم کرد.

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 141 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی ورزشی و بسیار گرافیکی را  آماده ی دانلود قرار دادیم، اسم این بازی Pro Cycling Manager 2013 Free Download    است . که در ادامه ی این مطلب این بازی را به شما معرفی خواهم کرد. 

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
سلام به همه ی باز دیدکنندگان بسیار عزیز لطفا خودتون رو در این سایت عضو کنید و من را در نویسندگی یاری فرمائید ممنونم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب و گرافیک وب چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 5,269
  • بازدید کلی : 35,057
  • کدهای اختصاصی