loading...
جزیره ی دانلود
تبلیغات





اظلاعیه
برخی از لینک ها و مطالب برای سایت باشگاه خبرنگاران میباشد
علی رضا عباس زاده بازدید : 100 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

گوشي جديد نوكيا وارد بازار شد + عكس

 

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نوکیا آخرین گوشی هوشمند سری لومیا را به بازار سنگاپور عرضه کرد. گوشی ویندوزفون لومیا ۵۲۵ دستگاهی است که به سری لومیا اضافه شده و برچسب قیمت ۱۹۸ دلاری را بر روی خود تجربه می‌کند.

معرفی گوشی در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 100 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ایمیل‌های خود را با Mozilla Thunderbird مدیریت کنید + دانلود

 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ امروزه داشتن حداقل یک حساب Email برای همه ضروری است چرا که دیگر متداول ترین راه ارتباطی شده است. نرم افزار Mozilla Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس ها و اسپم ها است با نصب این برنامه از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت خواهید شد، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق" می باشد.

دانلود در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 103 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (1)

ال جي در آينده اي نزديك دومين گوشي منعطف خود را هم روانه بازار خواهد كرد.

چندي پيش كمپاني ال جي گوشي منعطف خود با نام LG G Flex را روانه بازار كرد گوشي كه از نمایشگر خمیده و قابل انعطاف OLED و قاب پشتی خود ترمیم شونده برخوردار است. پنل نمایشی دستگاه به خودی خود در زمره نمایشگرهای نشکن قرار می گیرد اما تست سقوط اين دستگاه نشان داده كه به خصوص گوشه های جلوی دستگاه، نسبت به سقوط و ضربه آسیب پذیر هستند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 261 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (2)

در این پست دیگه جزیره ی دانلود ترکونده و برای شما نرم افزاری عالی و بسیار خوب که خودمم دانلودش کردم رو آماده ی دانلود قرار دادیم. اسم این نرم افزار Flash Get است که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

یکی از محبوب ترین نرم افزارها که در دنیای اینترنت کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است Flash Get نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 % افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد.

هدف از ساخت برنامه Flash Get افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط Flash Get می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود می کند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمی دهند توسط برنامه های مدیریت از روی آن ها فایل دانلود کنید اینجاست که Flash Get به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید.Flash Get را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.لینک دانلود در ادامه مطلب.

علی رضا عباس زاده بازدید : 162 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (1)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی جالبی برای شما آماده ی دانلود قرار داده ایم ، اسم این بازی Let's Create! Pottery که در ادامه ی این مطلب این بازی را به شما معرفی خواهم کرد.

بازیLet's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌ کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌ نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌ شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌ صورت یک کوزه یا گلدان به‌ وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید.لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

تعداد صفحات : 10

درباره ما
سلام به همه ی باز دیدکنندگان بسیار عزیز لطفا خودتون رو در این سایت عضو کنید و من را در نویسندگی یاری فرمائید ممنونم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب و گرافیک وب چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 467
  • بازدید ماه : 1,140
  • بازدید سال : 5,354
  • بازدید کلی : 35,142
  • کدهای اختصاصی