loading...
جزیره ی دانلود
تبلیغات





اظلاعیه
برخی از لینک ها و مطالب برای سایت باشگاه خبرنگاران میباشد
علی رضا عباس زاده بازدید : 169 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (2)

 دانلود بازی Hill Climb Racing  برای اندروید

 

 Hill Climb Racing یک بازی ساده و در این حال هیجان انگیز و اعتیاد آور برای سیستم عامل اندروید است. این بازی مبتنی بر قوانین فیزیک ساخته شده است و باید برای پیروزی در آن یک راننده ی حرفه ای باشید. بازی در مسیرهای کوهستانی و ناهموار برگزار می شود و باید با استفاده از دو پدال گاز و ترمز تعادل ماشین را حفظ کنید. توانایی خود را در گذر از موانع و چالش های موجود در بازی نشان دهید. بازی دارای 14 مرحله ی زیبا و جذاب است، که هر مرحله می تواند شما را به چالش بکشاند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: حجم کم بازی، وجود مراحل متعدد، گرافیک عالی و ... اشاره کرد. 

lهمراه با لینک مستقیمl

دانلود در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 209 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

جامع ترین تقویم شمسی با ابزارهای کاربردی + دانلود نرم افزار برای رایانه

بدون شک این نرم افزار JvD Calendar 6.0 بهترین تقویم شمسی و فارسی برای رایانه است، برنامه به صورت کامل تقویم سال 92 را در خود جای داده است و تمامی مناسبت های ملی، مذهبی، جهانی و ... را به اطلاع شما می رساند. تقویم فقط یکی از ویژگی های کاربردی این نرم افزار است، برنامه دارای قسمت های مختلفی مانند: مبدل، اوقات شرعی، آب و هوا، هشدار روزانه، تقویم ماهانه، اخبار خوان، جستجوگر رخداد و مدیریت کاغذ دیواری است. دریچه به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید. در ضمن نرم افزار اطلاعات روزانه مانند: ذکر روزها، تعداد روزهای باقی مانده به پایان سال و اوقات شرعی هر روز را در سربرگ خود جای داده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قرار گرفتن یک آیکون در کنار نوار ابزار، امکان شخصی سازی نرم افزار، تقویم های گرافیکی و ... اشاره کرد.

دانلود در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 156 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

بازی اعتیاد آور "گلف" برای اندرویدی‌ها + دانلود

 

 بازی گلف از رشته های پر طرفدار و کلاسیک در جهان است و بسیاری از علاقه مندان به این رشته ی ورزشی خواهان بازی کردن گلف در تلفن همراه هوشمند خود هستند. بازی Flick Golf یکی از اعتیاد آورترین بازی های اندرویدی است و شما را می تواند را برای ساعت ها سرگرم کند. بازی با دارا بودن مراحل متعدد و شکل های گوناگون بهترین شبیه سازی از ورزش گلف را ارائه می کند. در نگاه اول بازی بسیار آسان به نظر می آید، ولی در اصل بازی بسیار پیچیده است و شما باید با در نظر گرفتن سرعت وزش باد، شرایط آب و هوایی، ویژگی های زمین بازی و ... به توپ ضربه بزنید و آن را به سوی سوراخ ها هدایت کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک مناسب، وجود تصاویر سه بعدی، امکان کنترل نحوه چرخش توپ و ... اشاره کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 255 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

از نتایج بازی‌های زنده فوتبال مطلع شوید + دانلود نرم افزاربرای اندروید

 

با استفاده از نرم افزار "Yazdah" می توانید به صورت لحظه ای نتایج و برنامه بازی های فوتبال لیگ ایران و لیگ های خارجی را دنبال یا این که به صورت زنده اقدام به تماشای آن ها کنید.

 

 

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 188 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

چگونه از موبایل"آندروید" خود در مقابل "ویروس" محفاظت کنیم؟


امروز من به شما نشان می دهم که چگونه از دستگاه آندروید خود در مقابل ویروس محفاظت کنید. من بسیاری از نظرات مردم را که می گویند ویروس فقط برایPCاست و نه برای تلفن همراه است را شنیده ام. این فقط یک تصور غلط است. ویروس ها حتی گوشی های همراه را هم آلوده می کنند. بنابراین من به شما برخی از اقدامات احتیاطی ای که می توانید از ویروس رهایی یابید را نشان می دهم. راه های فراوانی برای خلاص شدن از همه این ها وجود دارد اما برخی از روش ها بسیار مفید است که من شخصا قبلا آزمایش کرده بودم. در پایان این مقاله شما برای یادگیری موارد زیر آماده خواهید بود:

چه نوع ویروس هایی می توانند یک تهدید برای دستگاه آندروید شما باشند؟

چه کاری برای ایمن نگه داشتن آندروید خود از ویروس ها انجام دهید؟

زمانی که دستگاه آندروید شما توسط ویروس آلوده شده است چه کار باید انجام داد؟

چگونه از دستگاه آندروید خود در مقابل ویروس محفاظت کنیم؟

 

 

آموزش در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 173 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

بازی "Need for speed" برای سیمبین + دانلود

 

 بازی Need for speed به قدری هیجان انگیز و زیبا است، که آدرنالین موجود در خون شما را چند برابر می کند. در بازی نید فور اسپید شما باید در مسابقات شبانه و غیرقانونی شرکت کنید، این مسابقات در خیابان های شهر و با هیجانات غیر قابل وصف برگزار می شود. اگر در رانندگی دچار تخلف شوید، پلیس های شهر به دنبال شما خواهند آمد و سعی می کنند شما را دستگیر کنند. این بازی شما را به یک پادشاه ماشین سواری و شرکت در مسابقات غیرقانونی تبدیل می کند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: وجود ماشین های مختلف، شبیه سازی و گرافیک عالی، داستان هیجان انگیز و ... اشاره کرد.

 

دانلود در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 190 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید گوگل کروم

 

 

 نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.

گوگل کروم از قابلیتی بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito)، که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

 

 

 دانلود در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 155 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

در هر مکان با لپ تاپ خود به "اینترنت" متصل شوید

 

حتما تا کنون برای شما پیش آمده است که در برخی مکان ها احتیاج به اینترنت داشته اید ولی نمی توانستید این دسترسی به اینترنت را برای خود فراهم کنید. شما پس از خواندن این مطلب خواهید توانست در بیشتر اماکن توسط لپ تاپ خود به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

برای اتصال به اینترنت راه های بسیار زیاد وجود دارد مانند اینترنت گوشی همراه، اینترنت وای فای، یا استفاده از اینترنت دیگر دستگاه های قابل دسترس و ...

 

 

ترفند در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 164 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

حرکات خود را در هنگام خواب زیر نظر بگیرید + دانلود نرم افزار برای اندروید


 تا به حال به این فکر کرده اید که در خواب چه حرکاتی را انجام می دهید؟ Sleep as Android یک برنامه فوق العاده جالب جهت ضبط کامل چرخه خواب شما است، یعنی حرکاتی را که در خواب انجام می دهید به وسیله ی برنامه ضبط و به صورت نمودارهای تحلیلی در اختیارتان قرار می گیرد. برنامه می تواند با ارائه نمودار های علمی کمبود یا عمیق بودن خواب را اطلاع رسانی کند، البته در کنار ضبط چرخه خواب برنامه به عنوان یک ساعت زنگدار هوشمند عمل می کند و می تواند شما را در زمان دلخواهتان با صداهای آرامش بخش مانند: صدای دریا، صدای پرندگان و پخش لالایی بیدار کند.

 

دانلود در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 345 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

بازی مبارزه ی UFC Undisputed  دانلود برای سیستم عامل ios


UFC Undisputed یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مبارزه ای در گوشی های دارای سیستم عامل ios است.بدون شک، این بازی با حجم کم و گرافیک نسبتا بالای خود توانسته است کارابران فراوانی را جذب خود کند. هنرهای فردی و مبارزه ای مبارز مانند فیلم های اکشن شبیه سازی شده است و ضربات، شدت و منزلت مبارز به خوبی بازسازی شده است. در این بازی شما در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنید، مسابقاتی که بهترین مبارز های جهان در آن شرکت دارند، قهرمانی در مسابقات جهانی ufc به شما اعتبار فراوانی می بخشد و سبب محبوبیت شما می شود. گرافیک عالی، طراحی منحصر به فرد، وجود مراحل مختلف و ... از ویژگی های این بازی هستند.

 

 

دانلود و صحنه هایی از بازی در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 100 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (1)

گوشي جديد نوكيا وارد بازار شد + عكس

 

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نوکیا آخرین گوشی هوشمند سری لومیا را به بازار سنگاپور عرضه کرد. گوشی ویندوزفون لومیا ۵۲۵ دستگاهی است که به سری لومیا اضافه شده و برچسب قیمت ۱۹۸ دلاری را بر روی خود تجربه می‌کند.

معرفی گوشی در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 100 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

ایمیل‌های خود را با Mozilla Thunderbird مدیریت کنید + دانلود

 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ امروزه داشتن حداقل یک حساب Email برای همه ضروری است چرا که دیگر متداول ترین راه ارتباطی شده است. نرم افزار Mozilla Thunderbird محصول شرکت موزیلا یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل است که همراه خود سرعت و ایمنی را برای شما کاربران به ارمغان می آورد. اصول کاری این برنامه مقابله با ویروس ها و اسپم ها است با نصب این برنامه از شر هرزنامه ها و ایمیل های تبلیغاتی راحت خواهید شد، فیلتر کردن هوشمند هرزنامه ها، ذخیره نتایج جستجو، پشتیبانی از RSS و حفاظت از حریم شخصی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد وبرق" می باشد.

دانلود در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 103 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (1)

ال جي در آينده اي نزديك دومين گوشي منعطف خود را هم روانه بازار خواهد كرد.

چندي پيش كمپاني ال جي گوشي منعطف خود با نام LG G Flex را روانه بازار كرد گوشي كه از نمایشگر خمیده و قابل انعطاف OLED و قاب پشتی خود ترمیم شونده برخوردار است. پنل نمایشی دستگاه به خودی خود در زمره نمایشگرهای نشکن قرار می گیرد اما تست سقوط اين دستگاه نشان داده كه به خصوص گوشه های جلوی دستگاه، نسبت به سقوط و ضربه آسیب پذیر هستند.

 

بقیه در ادامه مطلب...

علی رضا عباس زاده بازدید : 261 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (2)

در این پست دیگه جزیره ی دانلود ترکونده و برای شما نرم افزاری عالی و بسیار خوب که خودمم دانلودش کردم رو آماده ی دانلود قرار دادیم. اسم این نرم افزار Flash Get است که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

یکی از محبوب ترین نرم افزارها که در دنیای اینترنت کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است Flash Get نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 % افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد.

هدف از ساخت برنامه Flash Get افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط Flash Get می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود می کند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمی دهند توسط برنامه های مدیریت از روی آن ها فایل دانلود کنید اینجاست که Flash Get به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید.Flash Get را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.لینک دانلود در ادامه مطلب.

علی رضا عباس زاده بازدید : 162 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (1)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی جالبی برای شما آماده ی دانلود قرار داده ایم ، اسم این بازی Let's Create! Pottery که در ادامه ی این مطلب این بازی را به شما معرفی خواهم کرد.

بازیLet's Create! Pottery یک ابزار سرگرم‌ کننده برای شماست تا خلاقیت خود را در سفالگری به‌ نمایش بگذارید. این بازی با ظاهری زیبا به‌ شما اجازه می‌دهد شکل مورد علاقه‌ی خود را به‌ صورت یک کوزه یا گلدان به‌ وجود آورید و سپس با رنگ‌ها و طرح‌های مورد علاقه‌ی خود طرحتان را به پایان برسانید.لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 197 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (1)

در این پست از جزیره ی دانلود نرم افزاری کاربردی و محبوبی را برای دانلود قرار داده ایم اسم این نرم افزار  WinZip Pro 17.5 Build 10562 Finalاست که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

 WinZip Pro 17.5 Build 10562 Final برنامه مفیدی که با فشرده کردن انواع فایل ها، کار نقل و انتقال فایل ها را بسیار آسان و با صرفه میکند، تقریباً تمام فایل هایی که از طریق اینترنت یه اشتراک گذاشته می شوند به نوعی فشرده می شوند. تا به آسانی قابل دریافت باشد، Winzip با پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج فشرده سازی یکی بهترین هاست، این برنامه قادر به بازگشایی فایل های فشرده به فورمت های (TAR, gzip, UUencode, BinHex, MIME. ARJ, LZH, ARC) میباشد. اگرچه با آمدن ویندوز ایکس پی قابلیت بازگشایی فایل های فشرده به فورمت Zip در ویندوز گنجانده شد ولی با نصب این برنامه شما امکانات بسیاری در کار با فایل های فشرده پیدا خواهید کرد.لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 174 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود نرم افزاری جالب و کاربردی آماده ی دانلود قرار داده است اسم این نرم افزار Car Maintenance Reminder Pro که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

با استفاده از آن می توانید به راحتی بر روی هزینه های ماشین خود مدیریت کنید. این نرم افزار با بهره فرمول های خاص خود می تواند مقدار مصرف سوخت و هزینه های جانبی را  توسط یک نمودار گرافیکی محاسبه و شما مشاهده کنید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به یاد آوری جهت تعویض فیلتر هوا ، تعویض روغن ، جایگزینی تسمه تایمینگ و … اشاره داشت .

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 180 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی زیبا و جذابی به نام Modern Combat 4: Zero Hour را برای پلتفرم جاوا آماده ی دانلود قرار داده که در ادامه ی این مطلب این بازی زیبا را به شما معرفی خواهم کرد.

 شما در بازی مبارزات مدرن به عنوان یک جنگجوی شکست ناپذیر هستید که به دنبال شکست دشمنانتان هستید.

 در بازی اکشن و اچ دی Modern Combat در نقش یک جنگجوی شکست ناپذیر ظاهر شوید. هر چیزی که شما از یک بازی خوب و عالی انتظار دارید همانند گرافیک فوق العاده، صداهای هیجان انگیز پس زمینه، سلاح ها و قدرت های ویژه و ... در این بازی که طرفداران زیادی را در سر تا سر جهان به خود اختصاص داده است، گنجانده شده است.لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 286 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (3)

در این پست از جزیره ی دانلود نرم افزاری جالب برای اندروید را آماده ی دانلود قرار داده ایم اسم این نرم افزار Call Weaver است که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

 آیا دوست دارید در بعضی از اوقات افراد نتوانند با شما تماس بگیرید و مزاحم وقت شما شوند. با استفاده از این برنامه می توانید برقراری تماس های کاری در آخر هفته و تعطیلات را غیر ممکن ساخته و یا تنها تماس های اضطراری از طرف اعضای خانواده را فعال کنید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان مسدود سازی پیامک ها است.

لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 202 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (1)

در این پست از جزیره ی دانلود قصد داریم با نرم افزاری که به شما معرفی خواهیم کرد یکی از زبان های برنامه نویسی را به شما به نام HTML را آموزش دهیم.در ادامه ی این مطلب این نرم افزاری را به شما معرفی خواهم کرد.

با نرم افزار آموزشHTML، در 50 صفحه به راحتیHTML را فرا بگیرید و وارد دنیای برنامه نویسی وب شوید.HTML یک زبان برنامه نویسی است که شما برای ورود به دنیای برنامه نویسی وب لازم است این زبان را آموزش دیده باشید. این نرم افزار با مثال ها و توضیح های کاربردی شما را با HTML آشنا می کند. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 174 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

در این پست از جزیره ی دانلود باز نرم افزاری بسیار ضروری و مناسب را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده ی دانلود قرار داده ایم که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار جالب را برای شما معرفی خواهم کرد.

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزار قدرتمندی از شرکت BenVista است که با سودبری از الگوریتم قدرتمند S-Spline به کمک کاربران می آید و به شما در بزرگنمایی و بالابردن کیفیت تصاویرتان کمک می کند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Zoom، کیفیت خود را تا حد بالایی از دست می دهند و تصویر حاصل استفاده چندان مفیدی برای طراح و کاربر نخواهد داشت. تکنولوژی جدید S-Spline به تازگی به کمک این مشکل آمده و باعث شده که روی تصاویر هنگام بزرگنمایی به طور خود به خود تنظیمات لازم را صورت گیرد تا تغییرات محسوسی از لحاظ کیفیتی پس از بزرگنمایی احساس نشود!

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 174 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (1)

در این پست از جزیره ی دانلود مجموعه ای از بازی های فلش را برای رایانه آماده ی دانلود کردیم که در ادامه ی این مطلب این بازی های را به شما معرفی خواهم کرد.

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.لینک دانلود در ادامه مطلب.

علی رضا عباس زاده بازدید : 97 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

جزیره ی دانلود  این بار مجموعه ای از تصاویر ویندوز 8 را برای شما کاربران آماده کرده است.

وجود عکس هاى پس زمینه ى زیبا به محیط کار شادابى و زیبایی خاصى مى بخشد. جزیره ی دانلود  این بار مجموعه اى از والپیپرهای ویندوز 8 را براى شما علاقه مندان فراهم کرده است. این تصاویر از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و مناسب قرار گرفتن به عنوان پس زمینه ى کامپیوتر شما مى باشد.لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 111 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی زیبا به نام BUS 3D SIMULATORرا برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم در ادامه ی این مطلب این بازی زیبا را به شما معرفی خواهیم کرد.

آیا رانندگی با وسایل نقلیه بزرگ را دوست دارید؟ اگر علاقه به انجام این کار دارید این بازی هیجانی را از سایت جزیره ی دانلود دانلود کنید.

سوار اتوبوس خود شوید و مسافران را جا به جا کنید، مهارت خود را در رانندگی نشان دهید. کنترل صاف اتوبوس ، فیزیک واقع گرایانه و گیم پلی چالش انگیز از قابلیت های اصلی این بازی محسوب می شوند. سعی کنید به بهترین راننده اتوبوس در این سیاره تبدیل شوید و می توانید رتبه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک سه بعدی آن اشاره کرد. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 101 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود نرم افزاری قدرتمند برای پخش فایل های صوتی  است که برای شما عزیزان آماده ی دانلود قرار داده ایم. در ادمه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

نرم‌افزار MusiMax یک موزیک پلیر مدرن برای گوشی‌های Symbian^3 Anna Belle است.

نرم‌افزار MusiMax دارای ظاهری جذاب و مدرن است و قابلیت‌های متعددی در خود جای داده است. قابلیت کنترل موزیک با حرکت دست بر روی صفحه کار با این نرم‌افزار را آسان می‌کند (مثلاً برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید انگشت خود را بر روی صفحه به چپ یا راست بکشید)، قابلیت‌های دیگری نظیر تغییر آهنگ با تکان دادن گوشی، نشان دادن کاور آلبوم‌ها، هماهنگی با کلید‌های کنترل هدست‌ها و هدفون‌ها و امکان دیدن مشخصات آهنگ نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 83 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلودجدولی از بروزترین قیمت های لپ تاپ در بازار IT را برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کردیم.در ادامه ی این مطلب این جدول را به شما معرفی خواهم کرد.

در کتاب بسته های نرم افزاری دو شما را با آموزش نرم افزار پاورپوینت و اکسل (صفحه گسترده) با زبانی ساده آشنا خواهیم کرد.

 کتاب بسته های نرم افزاری دو شامل دو بخش می باشد که در بخش اول این کتاب با نرم افزار پاورپوینت از بسته ی نرم افزاری آفیس که محصول شرکت مایکروسافت است آشنا می شوید و نحوه ی کار با این نرم افزار را فراخواهید گرفت و در بخش دوم این کتاب با نرم افزار اکسل یا همان نرم افزار صفحه گسترده مجموعه آفیس آشنا خواهید شد.جدول در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 118 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود برای شما دو جلد کتاب برای آموزش اکسل و پاورپوینت آماده کرده ایم که در ادامه ی این مطلب این کتاب های را به شما معرفی خواهم کرد.

در کتاب بسته های نرم افزاری دو شما را با آموزش نرم افزار پاورپوینت و اکسل (صفحه گسترده) با زبانی ساده آشنا خواهیم کرد.

 کتاب بسته های نرم افزاری دو شامل دو بخش می باشد که در بخش اول این کتاب با نرم افزار پاورپوینت از بسته ی نرم افزاری آفیس که محصول شرکت مایکروسافت است آشنا می شوید و نحوه ی کار با این نرم افزار را فراخواهید گرفت و در بخش دوم این کتاب با نرم افزار اکسل یا همان نرم افزار صفحه گسترده مجموعه آفیس آشنا خواهید شد.

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 105 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود یک بازی فکری مناسب برای دانلود قرار داده ایم اسم این بازی Legends of the East The Cobras Eye  که در ادامه ی این مطلب این بازی را به شما معرفی خواهم کرد.لینک دانلود در ادامه مطلب.

Legends of the East The Cobras Eye عنوانی جدید در سبک بازی های Hidden Object می باشد که داستانی از عشق را بیان می کند . در این بازی می بایست به یک جنگ پایان بدهید و عشق زندگی خود را نیز نجات دهید . یک محصول‌ مصنوعی‌ که مدت ها فراموش شده بود ، دوباره پیدا شده است و نیروهای شیطانی در تلاش برای به دست آوردن آن هستند . بدتر از آن ، عشق زندگی شما یعنی Daniel ، به طریقی وارد این ماجراها شده است . حال شما می بایست دانیل را پیدا کنید و حقیقت این ماجراها را کشف کنید ، قبل از این که دنیا برای همیشه عوض شود ! این نسخه Collectors Edition می باشد که دارای چیزهای اضافی نسبت به نسخه معمولی است 

 

 

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 95 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود جدولی از مشخصاتی از گوشی های محبوب در ایران را برای شما آماده کردیم که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید در ادامه ی این مطلب در مورد این جدول برای شما توضیح خواهم داد.

 در جدول زير مي توانيد قيمت برخي از گوشي هاي همراه را ببينيد. براي مشاهده مشخصات بر روي نام آنها كليك كنيد.البته در جدول موجود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 240 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

 

در این پست از جزیره ی دانلود بازی با فول گرافیک و اکشن به نام PAYDAY2 را آماده ی دانلود قرار دادیم که در ادامه ی این مطلب این بازی را به شما معرفی می کنم.

نام بازی: PAYDAY2 

تاریخ انتشار : ۲۵ Jul 2013

تاریخ انتشار نسخه اصلی : ۱۳ آگوست ۲۰۱۳

سازنده: OVERKILL - a Starbreeze Studio.

ناشر: ۵۰۵ Games

زبان: English

سبک :Action, RPG

PAYDAY2 یک بازی چهار نفره شوتر است که یکی از عنوان های بزرگ گیم امروزه به شمار می آید . چهار شخصیت این بازی  Dallas, Hoxton, Wolf and Chains نام دارند که هرکدام از ویژگی های برخوردار میباشند که شما در واشنگتن با این چهار نفر به جرائم مختلفی دست میزنید . شما در بازی می توانید پروژه های خلاف کاری برای خود و گروه خود انتخاب کنید از دزدی یک مغازه کوچک تا سرقت بانک و یا جرائم بزرگ بین المللی و سایبری... .شما می توانید از راه های مختلف پول بدست آوردی و پول خود را برای ارتقای خود سلاح و ... خرج کنید . از ویژگی های این بازی می توان به Dynamic Scenarios رو اشاره کرد به این معنا که اگر یک ماموریت و یا مرحله را دوباره تکرار کنید با داستان و شرابط متفاوتی روبرو خواهید شد و دیگر از تکرار خبری نیست که این به جذابیت بازی فوق العاده اضافه کرده است .دیگر ویژگی بازی قابلیت بسیاز جذاب مولتی پلیر این بازی است که میتوانید تا چهار نفر هم زمان در این بازی به ماموریت های مختلف بروید و با هم بازی را پیش ببرید . همچنین در این بازی میتوانید سلاح های خود را کاملا شخصی سازی کنید به نحوی که تا به حال در هیچ بازی نظیر آن را ندیده اید . PAYDAY 2 عنوان یکی از بزرگترین بازی های ۲۰۱۳ است که اکنون آریا دانلود نسخه بتا آن را برای شما عزیزان آماده کرده است .

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 77 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود آموزش روت کردن گوشی های اندرویدی به صورت واضح و%  100 عملی را برای شما قرار دادیم.

گوشی هوشمند خود را روت کنید، تا به فایل های سیستمی آن دسترسی پیدا کنید، این فایل ها اجازه تغییرات در گوشی را به شما می دهند.

در این گزارش از سلسه آموزش های اندروید، قصد آموزش روت کردن گوشی به صورت اتوماتیک و دستی را داریم. اما اگر نمی دانید روت و کاربردهای آن چیست متن زیر را بخوانيد:

روت کردن گوشی های اندروید برای دسترسی به فایل های سیستمی گوشی است، که دسترسی به این فایل ها به ما اجازه می دهد تا بتوانیم با تغییر آن ها و استفاده از یک سری کدهایی تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنیم و همچنین برای ریختن فونت و یا نصب فارسی ساز و برخی از نرم افزارها باید گوشی حتما روت باشد.

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 146 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود  نرم افزاری جالب و کاربردی را برای دانلود آماده کردیم اسم این نرم افزارInvestintech Sonic PDF Creator است که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

 

Investintech Sonic PDF Creator مبدلی قدرتمند و فوق العاده می باشد که با آن می توانید سندهایتان را به PDF تبدیل کنید.

 

با توجه به این که امروزه PDF یکی از رایج ترین فرمت های در انتقال و جا به جایی و به طور کلی اسناد به شمار می رود تبدیل به این فرمت یکی از مواردی است که بیشتر کاربران شاید حداقل یک بار با آن سرو کار داشته اند. برای نمونه وقتی کاربری قصد جا به جایی یک سند با فرمت خاص را دارد مجبور است که همان نرم افزار را دقیقا در سیستم مبدا هم نصب کند و این احتمال هم وجود دارد که بازهم اصل سند ساخته شده با تغییراتی رو به رو شود اما با تبدیل به فرمت PDF دقیقا اصل سند باقی خواهند ماند.

 

Investintech Sonic PDF Creator نرم افزاری است که توانایی تبدیل فرمت های مختلف را به PDF دارا بوده و به واسطه همین قابلیت مهم می تواند فوق العاده مفید باشد. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و نصب سریع هم دو قابلیت دیگر این ابزار را تشکیل می دهند. امنیت بالا در تبدیل اسناد، امکان تکه تکه کردن به چند صفحه مجزا یا چسباندن صفحات مختلف برای داشتن یک سند واحد و سازگاری کامل با نرم افزارهای موجود در بسته Office هم از خصوصیاتی هستند که بسیار مورد توجه قرار می گیرند. Investintech Sonic PDF Creator توانایی سازگاری با بیش از 300 نفر تحت ویندوز را داراست و به نظر می رسد این تعداد نرم افزار رایج مطمئنا خواسته های هر کاربری در زمینه تبدیل کاملا پاسخگو باشد.لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 82 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (2)

در این پست از جزیره ی دانلود اینبار به سراغ بررسی پنج گوشی قوی و لمسی پرداختیم که در ادامه ی این مطلب این پنج گوشی را به شما معرفی خواهم کرد.

اگر مي خواهيد از بين برند هاي معروف بازار گوشي هاي هوشمند يكي را انتخاب كنيد اين اينفوگراف را مشاهده كنيد.

 بازار گوشی‌های هوشمند میزبان 5 محصول پرفروش‌ است. اگر نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید این اینفوگرافیک به شما کمک خواهد کرد.

علی رضا عباس زاده بازدید : 96 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی استراتژیک و جذابی را برای دانلود قرار داده ایم،اسم این بازی CITADELS است که در ادامه ی این مطلب این بازی جذاب را برای شما معرفی خواهم کرد.

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 141 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی ورزشی و بسیار گرافیکی را  آماده ی دانلود قرار دادیم، اسم این بازی Pro Cycling Manager 2013 Free Download    است . که در ادامه ی این مطلب این بازی را به شما معرفی خواهم کرد. 

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 122 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی بسیار جذابی را برای دانلود قرار دادیم،اسم این بازی Finders است که در ادامه ی این مطلب این بازی را به شما معرفی خواهم کرد.

Finders – یک بازی هیجان انگیز و زیبا به سبک DASH است.در این بازی ماموریت شما جستجو و یافتن یک قهرمان در یک فضای بی رحم است.طبق شواهد سوژه مورد نظر توسط نیروی اهریمنی به دام افتاده است.در این راستا بایسته است که خود را آماده یک نبرد بزرگ کنید.باید کارگرانی را برای گردآوری منابع اولیه گماشته و پس از فراهم آوردن نیازهای نخستینی انسان برای بقا در بیابان ، مانند آب ، غذا و مسکن شما نیازمند استخراج طلا خواهید بود.پس آماده سازی و تربیت و مجهز ساختن رزم آوران خود را در آستانه نبرد با نیروی اهریمنی خواهید دید. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 96 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود نرم افزاری به نامScreensaverFantastic Space Travel که نرم افزاری جذاب برای صفحه نمایش است را برای دانلود آماده کرده است.

اگر به دنبال یک محافظ صفحه یا همان اسکرین سیور فوق العاده زیبا هستید، دریچه این نرم افزارScreensaverFantastic Space Travel را پیشنهاد می کند.

 این نرم افزار کاربردی می تواند در زمان استراحت رایانه شما، زیبایی خاصی به آن ببخشد.موضوع این اسکرین سیور یک سفر فوق العاده فانتزی به فضا و نمایش اجرام آسمانی است. هم اکنون می توانید این برنامه رااز ادامه مطلب دانلود کنید.

 

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 82 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست از جزیره ی دانلود بازی اکشن و زیبا به نام RICE of the TRIAD آماده ی  دانلود قرار دادیم که در ادامه ی این مطلب این بازی زیبا را به شما معرفی خواهم کرد.

Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال ۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

((دانلود در ادامه  مطلب))

علی رضا عباس زاده بازدید : 98 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست جزیره ی دانلود نرم افزاری محبوب در خصوص نرم افزار های مرورگر وب بدون هیچ کپی برداری آماده ی دانلود قرار داده که اسم این نرم افزار Opera است که در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

 Opera سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوب ترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. تیم جزیره ی دانلود پیشنهاد می کند به دلیل حفظ امنیت، مرورگر خود را حتما به روز نمایید. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

علی رضا عباس زاده بازدید : 162 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست جزیره ی دانلود نرم افزاری محبوب که همه ی شما آن را می شناسید آماده ی دانلودقرار داده است که می توانید آخرین نسخه ی آن  را از ادامه مطلب دانلود کرده ولذت ببرید.در ادامه ی این مطلب این نرم افزار را به شما معرفی خواهم کرد.

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از جزیره ی دانلود دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود. لینک دانلود در ادامه مطلب.

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سلام به همه ی باز دیدکنندگان بسیار عزیز لطفا خودتون رو در این سایت عضو کنید و من را در نویسندگی یاری فرمائید ممنونم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب و گرافیک وب چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 478
  • بازدید ماه : 1,151
  • بازدید سال : 5,365
  • بازدید کلی : 35,153
  • کدهای اختصاصی